Termeni și Condiții


Vă mulțumim pentru că ați ales să ne vizitați și să apelați la produsele oferite de www.lens.ro. !

Compania care administrează www.lens.ro este O3 Trade SRL cu sediul în Turda, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr J12/205/2007, CUI RO20550289.
Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări ale acestor Termeni și Condiții precum și orice modificări ale site-ului www.lens.ro fără o notificare prealabila. Accesând pagina Termeni și Condiții, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

Vizitarea, folosirea sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.lens.ro implică acceptarea Condițiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea în bune conditii a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a Termenilor și Condițiilor. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul își asumă în totalitate drepturile și obligațiile care decurg din cumpărarea din magazinul virtual www.lens.ro.
Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni Condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil incheiat

Obligațiile consumatorului de înregistrare:

Pentru a putea cumpăra de pe www.lens.ro, trebuie să introduceți datele dumneavoastra pe website-ul nostru.

În utilizarea serviciului, declarați că veți furniza informații reale, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră.

În situația în care considerăm că această obligație a fost încălcată, ne rezervam dreptul de a vă bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioadă determinată sau nedeterminată, fără nici o notificare prealabilă.

Obligațiile consumatorului privind cumpărarea:
 

Cumpărătorul acestui webshop împreună cu o comandă efectuată, afirmă că în ultimele 6 luni a consultat un medic specialist în vederea purtării lentilelor de contact, iar comanda a fost efectuată în funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist, recomandare stabilită după aplicarea unor lentile de probă, care au fost compatibile cu ochii consumatorului.

Conditia de comanda din magazinul www.lens.ro:- Recomandarea unui tip de lentile, revine strict medicului oftalmolog, în funcție de prescripția efectuată strict pentru lentile de contact( nu coincide cu cea pentru ochelari) , după aplicarea unei lentile de probă pentru a vedea compatibilitatea cu ochii dumneavoastră, de altfel aceasta este și condiția de comandă de pe site-ul nostru: ’a se comanda doar lentile pe care le-ați încercat mai întâi și v-au fost recomandate de medic în ultimele 6 luni, pentru a evita achiziționarea unor lentile nepotrivite’ .


S.C. O3 Trade S.R.L. nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă , nu va suporta pagubele cauzate de comandarea/purtarea unor lentile nepotrivite sau de folosirea incorectă a produselor.Urmați întotdeauna sfatul medicului privind purtarea și întreținerea corecta a produselor și citiți cu atenție instrucțiunile de folosire.

Pentru a afla informațiile necesare privind utilizarea lentilelor de contact , adresați-vă medicului specialist, nu vă bazați pe informațiile găsite pe internet sau din alte surse nepotrivite!
  1. Preț și modalități de plată:

    Prețurile prezentate includ TVA.   Prețul de vânzare prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției.   Plata produselor se efectuează în numerar/cash la livrarea produsului, prin transfer bancar sau prin card de credit/ debit la plasarea comenzii online.

    Informații privitoare la livrare:

    Termenul de livrare este afișat în dreptul fiecărui produs, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.
    Taxa de livrare este calculată cu taxa pe valoare adaugată (TVA) inclus și este 12 lei pentru orice zonă a țării sau gratuit la comenzi de peste 149 lei.
    Livrarea se efectuează prin UrgentCargus, la domiciliul clientului, în termen de 24 ore de la expedierea comenzii, și poate ajunge la destinatie după maxim 48 ore.
    În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare,adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceti în rubrica de observații aceste informații suplimentare, înainte de finalizarea comenzii. În ziua livrării veți primi un sms cu numărul de telefon al curierului și cu intervalul orar în care se va efectua livrarea. Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.

    Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul În care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi inștiințat în acest sens, prin e-mail.

    Raspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințați în termen de 24 ore de la primirea coletului.

    Politica de confidențialitate:

    Prelucrarea datelor cu caracter personal

    Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, LENS.RO are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.

    Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor / clienților (Cumpărătorilor) privind situația contului lor de pe lens.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.

    Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a lens.ro și vă dați acordul expres și neechivoc că toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de catre lens.ro, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfasurarea și/sau derularea de către lens.ro, afiliații și colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piată, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului. De asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să poată fi transferate (cedate) de catre lens.ro atât afiliaților săi precum și altei/altor entități din tară sau străinătate.

    Prin citirea prezentelor Termeni și Condiții ați luat la cunostință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.

    Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate pe adresa O3 Trade SRL, Str. Campiei, nr.131, Turda, Jud. Cluj, vă puteți exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
    – o dată pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
    – să interveniți asupra datelor transmise;
    – să vă opuneți prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară
    – să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege.


    Astfel, lens.ro poate notifica utilizatorii/clienții privind ofertele curente prin newsletterul săptămânal, și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

    Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul lens.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date.
    Informațiile pe care ni le furnizați vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.

    De asemenea, lens.ro poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: Curierat, servicii de plată / bancare sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, asiguratori.
    Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și căre Parchet, Poliție, Instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate. Datele cu caracter personal vor putea fi dezvăluite fără consimțământul dumneavoastră în caz de litigii/dispute privind fraudele la plată către următorii destinatari: Băncile implicate în plătile online, Organismele Internationale de Carduri și Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, către instituțiile abilitate.

    În conformitate cu dispozițiile Legii nr.677/200, clienții noștri au următoarele drepturi,:

    1) Dreptul la informare (art.12)
    2) Dreptul la acces la date (art.13) - dreptul de a obține, la cerere și în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.
    3) Dreptul la intervenție (art.14) - dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisă și în mod gratuit, următoarele:
        a) rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrărilor nelegale;
        b) transformarea datelor personale nelegale în date anonime;
        c) notificarea terților cu privire la operațiunile prevăzute la lit. a) si b).
    4) Dreptul la opoziție (art.15) - dreptul de a se opune, în mod gratuit și printr-o cerere scrisă, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, că datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări.
    5) Dreptul de a se adresa justiției (art.18) - dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea drepturilor garantate de lege și care au fost încălcate.
    6) Dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere (art.25).

    Responsabilități privind produsele

    Dreptul de returnare a produselor

    Returnarea produselor se poate efectua în conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014 .

    Consumatorul are dreptul să notifice în scris( e-mail: office@lens.ro ) comerciantul (S.C. O3 TRADE S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prin returnarea prin curierat rapid la sediul nostru Str. Campiei, nr.131, Turda, în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu accesoriile, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

    Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

    Cutiile de lentile de contact și soluțiile de întreținere dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

    Procedura în cazul renunțării la cumpărare

    În cazul în care un client dorește să returneze un produs are obligația de a ne înștiința în prealabil în scris prin e-mail la adresa: office@lens.ro.

    - produsul se va primi înapoi doar în ambalajul original, sigilat, nedeteriorat împreună cu factura, în original.
    - cumpărătorul va expedia produsele de retur prin curierat la sediul firmei noastre, Str. Campiei, nr.131, Turda
    - contravaloarea produselor va fi returnată prin transfer bancar, după primirea produselor de retur, în termen de maxim 8 zile lucrătoare.
    - nu se vor returna taxele de transport, cumpărătorul va suporta toate costurile care apar din cauza renunțării.
    -Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz


    În cazul expedierii unui produs greșit/ greșeală de ambalare, situația poate fi reglementata prin înlocuirea produsului expediat greșit, taxele de transport fiind suportate în totalitate de către Vănzător.

    Garanția

    Garanţia produselor achiziţionate se acordă în conformitate cu legile în vigoare la data cumpărării. Drepturile Beneficiarului sunt conforme cu prevederile OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor şi cele ale Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse ,dacă apar probleme în termen de 2 săptămâni de la desigilare, dar nu mai târziu de 24 luni de la achiziţie, în cazul în care lentilele au fost manevrate corespunzător şi întreţinute cu soluţiile corespunzătoare şi îşi pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de furnizorul fiecărei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

    În vederea acceptării garanției, vă rugăm sa ne transmiteti pe adresa : office@lens.ro problema întâmpinată pentru a vă pune la dispoziție formularul de garanție, în vederea începerii procedurii de garanție prevăzut și solicitat de către producător.

    Produsul va fi returnat prin curierat, la sediul nostru Str. Campiei, nr.131, Turda, împreună cu ambalajul original, lentilele de contact desigilate, în recipient cu soluție de întreținere ,formularul de reclamație specific, completat integral pus la dispoziție de către departamentul nostru., alături de o copie a prescripției/recomandării pentru lentile de contact de la medicul oftalmolog,pentru a putea la rândul nostru să le reclamam la producător pentru a fi verificate , astfel în funcție de răspunsul primit produsele reclamate vor fi înlocuite.

    Termenul de soluționare al reclamației este de maxim 15 de zile lucrătoare.

    Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute: zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa lentilei; pete pe suprafaţa lentilei; diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj. Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc).

    Litigii

    Prin folosirea,vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunoștință asupra faptului că legile române vor guverna Termenii și Condițiile de mai sus și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator și S.C. O3 Trade S.R.L. În cazul unor eventuale conflicte între S.C.O3 Trade S.R.L. și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabila în minim 30 de zile lucrătoare.

    Dacă rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța competentă în conformitate cu legile române în vigoare.

    Diverse

    Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni Condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.